صید بزرگ زمستانی برای پرسپولیس | انتقال مهم برای ستاره ملی‌پوش-راهبرد معاصر
واژگونی تیبا در محور راور ۴ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت افزایش آمار مسومیت الکل تقلبی در مازندران به ۱۶۰ نفر معدن طبس همچنان قربانی می‌گیرد | افزایش تعداد جان‌باختگان جسد کاپیتان آرژانتین به گورستان عمومی منتقل می‌شود واژگونی تانکر ۳۰ هزارلیتری حمل سوخت در محور بیستون آمار مسمومان الکلی مازندران از ۱۵۰ نفر گذشت | تعداد فوت شدگان تاکنون هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک ویروس تنفسی خطرناک پزشکیان در نشست مطبوعاتی مشترک با امیر قطر: باید از تحقق اهداف پلید رژیم صهیونیستی جلوگیری کنیم حمله موشکی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی موافقت با عضویت ایران به عنوان ناظر در اتحادیه اوراسیا ادعای صدراعظم آلمان درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل گوترش: شرایط خاورمیانه بحرانی‌تر شده است حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چند منطقه دمشق وزیر دفاع آمریکا: در حمایت از اسرائیل تردید نخواهیم کرد افتتاح ۱۵ بازار میوه و تره بار تا پایان سال+ جرئیات

صید بزرگ زمستانی برای پرسپولیس | انتقال مهم برای ستاره ملی‌پوش

به نظر می‌رسد پرسپولیس و قلی‌زاده هنوز شانس‌هایی برای همکاری در نیم‌فصل آینده دارند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۲۵۹۰۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ فصل نقل و انتقالات تابستانی همیشه یکی از مهم‌ترین و پرحاشیه‌ترین بازه‌های زمانی در فوتبال ایران به شمار می‌رود. امسال، نام علی قلی‌زاده، وینگر چپ‌پای تیم ملی ایران و باشگاه لخ‌پوزنان لهستان در کانون توجهات قرار داشت. تیم‌های مدعی لیگ برتر، از جمله پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن باتجربه و پرتوان بودند، اما قلی‌زاده با تعهد به باشگاه لهستانی‌اش در اردوی آماده‌سازی لخ‌پوزنان حاضر شد و به امید جبران ناکامی‌های فصل گذشته تلاش کرد.

با وجود توقعات و امیدها، قلی‌زاده نتوانست نقش خود را در ترکیب اصلی لخ‌پوزنان به خوبی ایفا کند و به تدریج کمتر مورد توجه کادر فنی این تیم قرار گرفت. این وضعیت، شایعاتی درباره انتقال احتمالی او به فوتبال ایران و به ویژه پرسپولیس را زنده کرد. شایعاتی که با ابراز علاقه پرسپولیس به جذب این بازیکن به اوج خود رسید.

اما کادر فنی لخ‌پوزنان با در نظر گرفتن قابلیت‌های قلی‌زاده، مجدداً از او استفاده کرده و او در یکی از مسابقات موفق به دادن پاس گل شد. این عملکرد خوب، احتمال انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس را با مشکلات بیشتری مواجه کرد. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، در این زمینه چندی پیش توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد: «علی قلی‌زاده پرسپولیسی است و شک نکنید که او روزی پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند. او خیلی دوست داشت که در این پنجره نقل و انتقالاتی به پرسپولیس بپیوندد، اما باشگاه او سنگ‌اندازی و مخالفت کرد! برای صدور رضایتنامه او، مبلغ ۲.۵ میلیون یورویی درخواست کرده بودند و البته در نهایت حتی راضی به جدایی قلی‌زاده با این مبلغ هم نشدند!»

با توجه به این شرایط، به نظر می‌رسد پرسپولیس و قلی‌زاده هنوز شانس‌هایی برای همکاری در نیم‌فصل آینده دارند. شنیده‌ها حاکی از آن است که این باشگاه در نظر دارد در نیم فصل به جذب این بازیکن ادامه دهد تا شاید کار نیمه‌تمام تابستان را در زمستان تمام کند.

در نهایت، علی قلی‌زاده با وجود چالش‌های متعدد، هنوز در کانون توجه فوتبال ایران قرار دارد و شایعات حول انتقال او به پرسپولیس می‌تواند در روز‌های آینده داغ‌تر شود. دنیای فوتبال همواره در حال تغییر است و هیچ چیز نمی‌تواند مانع از تحقق رویا‌های یک بازیکن برای پیوستن به تیم مورد علاقه‌اش شود. / همشهری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار